Woopwoop

Kvällen igår blev LYCKAD, jag hade otroligt kul. Först blev det lite dans och groggar hos Ylva innan vi tog bussen in till stan. Självklart glömde vi våra biljetter hemma så vi fick betala inträde.. Så himla surt, men det kanske vara lika bra att man fick mindre pengar till alkohol... Träffade bland annat på folk från klassen och även Malin & Jennie, väldigt uppskattat! En massa dans, drinkar, cider och shots blev det och fyllekäk på Burger King. Dessvärre kunde jag inte läsa vad det stod på tavlan, tur att man hade vänner som kunde tala om hur mycket en cheeseburgare kostade. Jätterolig kväll, men nu blir det lugnt för mig ett tag känner jag. Min ekonomi håller inte för att gå ut varje helg. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0