Ring of Fire

Jag har funderat en hel del idag och kommit fram till att jag är en feg människa. Eller jag vet inte om feg är det rätta ordet, rädd kanske stämmer in mer. Jag vågar helt enkelt inte ge mig in i det som kallas kärlek. Y vet vad jag pratar om, vi är precis likadana. Att lämna ut sig till en annan människa, att låta sig bli kär och känna något är rent ut sagt skrämmande. Men människor säger att när det känns rätt så händer det bara, man tänker inte och reflekterar inte så mycket utan det blir så. Jag tvivlar att det blir så för mig, men det återstår att se.

det känns bara, för att han har hittat någon och inte jag..

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag lovar!! man känner i hjärtat när det är rätt. been there, than that.

2009-03-02 @ 10:18:42
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0