NYTT: SYSTERBLOGG

Trasigt tangentbord hemma = dåligt med inlägg. Smarta Alicia råkade spilla ut ett glas cider... Men pappa ska fixa ett nytt idag, ligger efter som fan med geografiuppsatsen just nu. Fast jag är inte stressad eller orolig direkt, det brukar på något konstigt sätt alltid lösa sig. Kanske borde skriva på den istället för att skriva en massa ointressant babbel här. Bra idé!

Btw, syster Linda kläckte en rolig idé igår. Nämligen att hon, jag och Malin ska starta en gemensam blogg, en systerblogg. Tre helt olika liv i en och samma blogg! Ska höra med tredje syster så snart som möjligt, jag är taggad! Designen ska jag klura med så det kommer bli otroligt snygg. Länkar den när det är fixat!

Helgen har varit bra förresten. Firade Anna i lördags, middag och sen skjutsade jag, Malin, Elin och Sandra dem till krogen. Medan de partade (jag gick inte ut, det ni!!) så kollade vi fyra på film i Idas lägenhet och åt upp hennes chips. Vid tre hämtade vi dem och sedan åkte vi hem. Gick och la mig vid halv fem... Då jag hade gått upp klockan sex på morgonen så hade jag alltså varit vaken i 22 och en halv timme. Crazy...

Geografiuppsats it is!

Kommentarer
Postat av: Malin

oooh, roligt roligt! jag är med det gået! :D

2009-03-09 @ 15:28:37
Postat av: Kusin Fia

jag ser fram emot att följa er tre!

2009-03-09 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0