I'm sorry but the party is over..

Idag är det fredag och jag är hemma. Imorgon är det lördag och jag ska upp klockan sex. Inte en vanlig helg i Alicias liv... Men jag tackar inte nej till jobb och pengar, även om jag hoppas på att få ett annat. Imorgon är det jag och Bengt som städar på sjukhuset, ingång 78-79. Jag hoppas att det är en trevlig prick så att man får prata lite. Jag har ju ett behov av att göra det.

Annars har det varit en väldigt lång och jobbig dag. Slutade halv fem i skolan, skällde på syster i bilen på väg till Maxi (sorry). Fick en chokladkaka och sen dess har jag varit glad. Lyckopiller, släng er i väggen!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Chokladkakan gjorde tricket ;)

2009-03-08 @ 20:16:24
URL: http://tallandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0