Heta avslöjanden

Dags att avslöja hemligheten! Jag vet att jag har byggt upp "värsta grejen" men egentligen är det inge stort, iaf inte för mig. Jag fick bara inte säga något för att jag hade lovat den personen det. Hemligheten var iaf att Ylva skulle tatuera sig (sin andra) och jag skulle få följa med! Då det är dags för mig själv snart så ville jag gärna se hur det går till innan jag sätter mig i stolen. "Hold on" blev det iaf i troskanten för Ylva. Fick skjuts till och från Gottsunda av Simon, snäll prick det! Värt att nämnas är att vi innan tatueringstiden 18.00 käkade buffé på Dragon Palace. Det var väldigt gott och jag åt som vanligt för pengarna och lite till. Sushi, asiatiskt, kinesiskt och en frukttallrik. Inte undra på att man fortfarande är mätt.

Och ni, jag har en sak till att avslöja. En av mina absolut bästa vänner har FÖRLOVAT SIG!!! Jag har faktiskt frågat henne om jag får säga något så det är lugnt att skrika ut det. Jag är så himla glad för dig vännen, du är värd all lycka och kärlek här i livet! Erik och du är så himla fina ihop, jag kan inte sluta le! Grattis, grattis och grattis för hundrande gången!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket gumman , du är så underbar:) <33

2009-03-02 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0