Snark

Trött, trött och åter trött. Igår blev det 4 timmars sömn och idag blev det inte många fler. Men trots det så är jag på bra humör. Att se Pedram stappla runt i full hockeyutstyrsel kan inte gör en annat än glad. Vi har spelat in lite scener till vår film idag, har gått riktigt bra faktiskt. Har skrattat så jag har fått ont i magen åt Pedram och alla hockeyskydd och skridskor. Det är ett under att jag har kunnat hålla mig för skratt när vi spelar mot varandra. Det kommer bli grymt bra det här!

Klockan fem är det spinning med syster som gäller. Första gången för mig faktiskt så det ska bli intressant. Linda blev helt frälst efter första gången så jag hoppas väl också på ett "Hallelujah-moment". Men tills dess ska det pluggas geografi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0