Sjukling, again..

Ja, vad ska man säga.. Mitt humör är inte att leka med. Jag måste säga att jag överreagerade igår, något som min kära och kloka vän Emma fick mig att inse. Men helt fel hade jag inte och en förbättring är att föredra.

Gårdagen var riktigt trevligt. Mötte upp Kristian vid halv fyra och åkte hem tjugo i elva, en heldag med andra ord. Vi hann med att sitta en stund på Berns, gå en massa, ta en fika och hänga lite i hans lya. Åt jättegod glass som jag funderade på att sno med mig hem, men ångrade mig. Fick ett sms nu att han ligger däckad i vinterkräksjukan, jag hoppas verkligen att jag slipper det det då jag har åkt en förkylning också.. En kombination av de båda är inte att föredra.

Har precis avslutat ett 25 min "långt" samtal med Ylva. Min otroligt underbara vän. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0