Hockeymannen

Då var skolan igång igen efter lovet.. Idag var det en mjukstart, började kvart i ett och slutade tre. Inte så jobbigt med andra ord. Kom igång med filmprojektet och jag är riktigt taggad! Det kommer att bli en sjuk film, som vanligt när man är i samma grupp som Pedram. Sjuk film som sagt, och det kommer att bli sjukt kul!

Har inte så mycket mer att skriva idag, eller jag orkar inte om jag ska vara ärlig. Är mest less på alla som spelar massa spel och inte är lika raka som jag. Tänk hur skönt det skulle vara, att aldrig behöva fundera på vad någon tyckte eller tänkte då man säger det rätt ut. Sure, kanske inte allt men det som kan sägas. Jag önskar att alla kunde genomgå en Extreme Makeover á la Alicia. Det skulle vara något det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0