Ta er förkylningar!

Fan ta förkylningsviruset! Eller vad det nu är som går.. Alla mina planer ställs in då alla människor jag ska träffa blir förkylda. Hm, det kanske är så att ingen vill vara med mig och skyller på att de är förkylda? Tåls att tänka på! Den person jag vill träffa allra mest börjar i alla fall bli friskt, vilket är väldigt positivt. Ska försöka tjata till mig en dejt imorgon, jag är sällskapssjuk... Kramsjuk också, avhållssamhet är inte min grej riktigt. Om jag fick bestämma så skulle något sådant inte existera. Fast iofs, kan bli rätt jobbigt efter ett tag.. Hm, får fundera vidare på det där.

Idag var det alltså tänkt att jag skulle träffa Milan en snabbis på dagen, men självklart så ringer han vid halv tolv och säger att han är sjuk. Blev jag förvånad? Nej. Blev jag less? Ja! Orkar inte sitta här på mitt feta arsel, tur att jag ska få träffa Ylva en stund ikväll. Men hon ringer väl också och säger att hon är sjuk snart. Just my luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0