Sur och Ful

Igår var det en bra och fullspäckad dag. Den började med lite fotbollstittande i Diöshallen. Det var cup och herrarna spelade, självklart så var hejarklacken på plats! Tyvärr åkte de ut efter en vinst, en oavgjord och en förlust.. Men de kämpade på bra tycker jag. Efter det tryckte vi ihop oss i Elins lilla pärla och åkte till Willys för att handla mat till kvällen. Sedan blev det matlagning i Idas kök, och vi tryckte glatt i oss tacos vid halv fem. Ida däckade på golvet av mättnad, Elin knäppte upp byxorna och jag, Erika och Sara tog det allmänt lugnt. Skärpning sa vi och började fixa oss och dricka, samtidigt som vi pratade med två roliga killar på msn (som vi sedan träffade på Etage). Vi spelade ett grymt roligt spel vid namn Party Alias. Ett hett tips! Vid tio drog vi vidare till Jennie och fortsatte att spela det där. Kvällen avslutades med utgång på Etage där Sur och ful spelade. Grymt bra killar som varken såg fula eller sura ut.

Idag tar jag det lugnt och försöker hålla mig från att skicka iväg sms... Får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Ylva

låter grymt skoj :)

HÅLL DIG!

2009-01-11 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0