Stadsbesök och mysiga kvällar

Det blev inget besök i skogen i fredags.. Alla är förkylda nu känns det som, tur att man själv inte är sjuk. I fredags åkte jag istället in till stan med Malin och Dennis. Vi gick runt och tittade lite, mötte upp Linda och sen lunchade jag och Linda med kusinerna Markus och Sofia. Jag har inte sett Markus på minst fem år så det var riktigt roligt att få träffa honom. Efter lunchen så drog jag och syster (Markus med en liten stund) iväg på en shoppingrunda. Jag hittade en tröja och ett par skor, så nu är man lite fattigare. På kvällen så tog jag det lugnt med familjen, samlade lite krafter och tog igen lite sömn.

Igår åkte jag in till stan igen, den här gången var det fika med Emma som stod på schemat. Hann köpa ett linne innan med, pengarna bara flyger iväg.. Tog en chailatte på Wayne's, hur gott som helst. Bloggardrickan nummer ett, eller vad den nu kallas. Det är väl bara att erkänna att jag också har fallit för denna dryck. På kvällen så gick jag över till grannen Elin och kollade på Wallander - Innan frosten med henne och Erik. Chips, glass, läsk och jordnötsringar tryckte man i sig med, jag klagar inte!

Blir inget besök i skogen idag heller, A är fortfarande förkyld.. Ännu mer sjuk dessutom.. Men men, det sägs ju att längtan är bra. I guess that's true. Men jag kan gärna hoppa över det, om jag får säga min mening.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag har också testat chailatte. det var gott i sju sekunder ungefär, sen började jag bli orolig att få en sockerchock som skulle hålla i sig en månad eller två. Inte värt :p

2009-01-05 @ 00:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0