See U At The Club..

.. tonight! Taggar lite inför kvällen. Ska som sagt fira vännen Sabina ikväll som fyllde 19 år igår. Det blir en efterrätt på någon nyöppnad italiensk restaurant (om jag fattade det rätt) och utgång. Borde gå och bestämma kläder för att slippa få panik ikväll, när det känns som att man har inga kläder alls. Men jag orkar inte, som vanligt. Sitter här istället och lyssnar på Amy Whinehouse's skiva, Frank. Inte riktigt min typ av musik men man brukar kunna hitta någon goding.


Kommentarer
Postat av: Niclas

nice nice =)

Jadu idag blir det utgång, hehe.. ska bli skönt :D

Så har ni några bra uteställen i Uppsala? (där du bor va?)

/niclas =)

2009-01-31 @ 16:19:56
URL: http://niclasericsson.blogspot.com
Postat av: susan & Tyra

hejhej!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa med i våran blogg, Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar sidan.. men vem det? :D <3

2009-01-31 @ 21:02:43
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0