@people

Trots att jag var pank och att folk var ovanligt fulla (eller jag som var ovanligt nykter) så hade jag en rolig kväll igår. Jag och Amanda hängde och träffade lite folk, bland annat från klassen, innan det var dags för att skaka lite rumpa. Helt plötsligt så hittar vi Emma på dansgolvet! Massa dans, dricka för vissa men framförallt skratt. Linus är min nya idol, kungen på dansgolvet! Hans tolkning av Macarena-dansen slår det mesta. Tack för det!

Träffade Milan och blev bjuden på en kebabtallrik. Alltid lika trevligt, den killen är bra.

Ska fortsätta att ta det lugnt idag. Har ätit lite räkor och så med päronen, och snart bär det av mot bastun! En riktigt skön lördag, känenr att jag behöver ta det lugnt och varva ner lite. Egen tid är guld, faktiskt. Men lite tid med dig skulle inte skada..


Jag igår, fick låna lite grejer av syster. Guld värt när man inte orkar tvätta...



Milan, dagens lunchkompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0