Nu är det helg igen

Det känns som att det är tisdag då vi började i skolan igår.. Trots att man har gått och blivit lite småsjuk så ser jag fram emot helgen. Fullt upp som vanligt, eller oftast i alla fall. Ikväll ska jag till Sunnersta och Sanna på middag. Ska fira hennes 18-årsdag i efterskott. Jag drar dock hem efter middagen och följer inte med ut då jag ska parta imorgon. Då är det krogen med Elin, Ida, Jennie och kanske Hägglund som gäller. Kanske även blir lite fotboll på dagen innan vi går till Ida för att äta och fixa oss. Det ska bli riktigt kul, sist jag gick ut med dem var helgen efter min födelsedag, dvs september! Helt galet, alldeles för längesen. Har skickat iväg min alkoholbeställning också, har bestämt kläder (nästan) so I'm ready to party!

Visa ditt intresse eller förlora mitt. That's the way it is..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0