MORGAN ALLING

Helmysig kväll! Jag, Sara och Elin var hemma hos Malin. Blev lite filmtittande, kollade även på Lets Dance. Älskar mina brudar, de är bland det bästa jag har. Imorgon (1a feb) så blir Elin 19 år också! Då blir det nog ett nostalgisk grattis-inlägg här i bloggen. Nu sitter jag och myser med lite te. Ska försöka att lägga mig snart, vilket innebär att jag kommer i säng tidigast två. Ska försöka ta mig in till stan imorgon och köpa ett par skor. Jag råkade ta sönder mina på nyår... Juste, geografiprovet gick riktigt dåligt. Där rök mitt MVG, men VG är inte dåligt det heller. För ett VG ska jag allt ha i slutbetyg!

Well, jag hoppas att er början på denna helg har varit/är lika bra som min.


Han är grymt duktig! Min favorit i Lets Dance, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0