Körslaget

Okej, jag tyckte också att Team Magnus var sämre än Team Wells igår.. Men samtidigt, det bli så mycket mer spännande nu! Jag trodde tveklöst att de röda skulle ta hem alltihop, nu har jag ingen aning. Tråkigt nog så tror jag inte att de åkte ut för att de var sämst (det var Team Magnus) utan för att alla tittare var så säkra på att de skulle bli kvar. Så som det brukar bli ibland när det är vi tittare som ska avgöra. Man röstar mer på den som man anser är bra men sitter löst, än den som man anser är överlägset bäst.


Kvällens förlorare: Robert Wells och hans kör


Kvällens vinnare: Magnus Carlsson och hans kör.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Bra att du älskar Volbeat! :D ska se dem när de spelar här i karlstad under mars. Sedan så blir det att se dem på Peace & Love festivalen i sommar!



Men till körslaget, lite sånd att robert åkte, men men. Blir lite intressant att se vem som vinner allt nu!

2009-01-18 @ 23:31:22
URL: http://niclasericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0