Knutmassor

Jag förstår inte vart min energi har tagit vägen. När jag var liten studsade jag ur sängen vid sex och var hur pigg som helst hela dagen. Nu går jag tidigast upp sex, idag sju, och är trött tills jag går och lägger mig. Ge mig min energi tillbaka! Tror att det beror en hel del på träningen, måste komma igång igen! Jag var ju på G där ett tag, men glömde mina skor på gymmet så nu har jag kommit av mig... Nästa vecka är det spinning som gäller! Ben- och rumpmuskler, vakna!

Idag går jag från klockan tio till obestämd tid. Ska tydligen jobba med filmprojektet hela dagen, det ska bli roligt. Lite drygt med allt förarbete innan man får börja filma bara... Ikväll ska familjen (utan Malin då) åka till Gimo och kolla på lite knutgubbar. Det blir middag på IKEA, tre korvar med bröd och läsk., det är grejer det. Igår åt jag korv på stan med Emma, det var gott. Emma var inte nöjd efter en korv, så hon tog en till. That's my girl!


Världens längsta korv med bröd? Mmm, give me!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hade jag vetat att jag inte skulle få någon middag hade jag tagit en till korv hahahah

2009-01-13 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0