Kattmys och mord

Imorgon är det fredag och jag har en helmysig helg framför mig! Jag ska vara med några av mina brudar imorgon (Malin, Elin & Sara) och på lördag ska jag, Amanda, Emma och Johan fira Sabina. Jag och Emma köpte present till henne idag, älskar den butiken! Partaj heter den, om ni inte har varit där så gå dit! Nu ska jag fortsätta kika på Criminal Minds, läskigt värre! Inte blir det bättre av att man sitter själv i sängen (som jag inte vågar titta under) och med en mörk glasveranda precis bredvid mig. Men känner mig lite tryggare med min älskling Svante i sängen.


Mannen i mitt liv

Kommentarer
Postat av: Jenny

partaj ägs av en av mina klasskompisars mamma ;P

2009-01-30 @ 09:31:16
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0