I love my friend

Det blev en riktigt trevlig kväll hos Ylva. Först provlåg jag hennes nya 140 säng, very nice! Efter det (och ett lite pinsamt och fnissig samtal med K) så blev det temys med kex, brieost och lite tända ljus. Hur mysigt som helst! Kayleigh (stavning?) och Marie kom hem efter ett tag och hade med sig chips och naturgodis. Tillslut så satt alla vid köksbordet, vi fyra och så Kjell förstås. Man kan inge annat än att tycka om de människorna. Sedan myste jag, Kayleigh och Ylva i nya sängen. Lite högläsning ur Ylvas dagböcker blev det, sånt är alltid lika kul.. Listorna över de snyggaste killarna, alla "första gången" händelser, discon, pyjamaspartyn.. Alla borde skriva dagbok, det är så otroligt kul att se tillbaka och läsa saker som man skrev för över fem år sen!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag äntligen få sätta mig på buss 844. :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

jag kommer sakna dig som en tok :)

du är så jävla bra människa!

TOKBRA :) Älskar dig

2009-01-06 @ 00:19:40
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0