Handbollspojkar

Jag säger bara DODER, PALICKA, LARHOLM, SÖDERQVIST och STAFFAN OLSSON. Mina favoritpojkar just nu! Trots en förlust så ser jag dem som segrare. De bjöd kroaterna på en match, en bra sådan också! Dock märktes bristen på rutin i slutet men det ser verkligen lovande ut.. Jag, mamma och pappa satt och skrek i 60 minuter, det är något speciellt med handboll. Staffans pepptalks är ju underbara! "Nu tar vi den här jävla skiten nu!" (förra matchen), "Inga jävla hängbjörkar!" (ikväll). Härlig kille det där, han vet hur man peppar ett lag. Guld värd!

Nu sitter jag här, hur trött som helst.. Så trött att jag till och med inte orkar att gå och lägga mig. Det är så mycket som ska göras. Tvätta bort smink, tvätta navelpiercingen, borsta tänder osv.. Här snackar vi om ett allvarligt I-landsproblem. Lyssnar på en massa partymusik som gör en pigg lagom till att man ska sova. Smart Alicia.. Men jag kan inte hjälpa det, är så taggad inför morgondagen!


Vilken glöd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0