Give me, give me, give me

Imorgon har vi geografiprov. Jag borde plugga. Orkar jag plugga? Svar nej. Vad gör jag istället? Jo, jag spelar yatzy med Emma och slösurfar. Tänk om alla hade min studiemotivation, då skulle vår utbildningsnivå vara bland de lägsta i världen. Men skulle inte det vara lite härligt? Att gå omkring och vara allmänt korkad? Tänk på det gott folk! Jag skulle inte ha något emot det, kanske beror på att jag redan går omkring och fattar så gott som ingenting.

Jag måste erkänna att jag börjar bli lite nervös inför nästa helg (om det nu blir så). Ska troligtvis få min present, lite i efterskott på grund av lite saker som inte har gått att genomföra, av Emma och Amanda. Tydligen ska jag åka på fredag och komma hem på lördag... Den stora frågan är, vart ska jag spendera natten? Kanske är min present en natt med en välutrustad heting, inte mig emot. Fast jag vet inte om manshoror är min grej riktigt. Samtidigt så ska man ju inte säga något förrän man har testat. Nåväl, det återstår att se vad de har hittat på. Något roligt är det i alla fall, och lite pinsamt. Låter som något jag kommer att tycka om!


Jag skulle inte banga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0