Galet röj

Yes, det blir det på fredag! Tintin ska fira sin 20 årsdag på people, middag & party all night long.. Fick inbjudningarna idag, så nu är det bara kläder som ska fixas! Jag längtar, det ska bli riktigt kul. Dessutom så kommer min kära pylv hem från Östersund också & joinar på people, kan inte bli bättre! Kom precis på att det är onsdag idag och inte tisdag. Inte lite glad man blev. Älskar när man kommer på sådana saker, som när jag kom på i söndags att jag var ledig på måndagen. Ibland är det bra att vara glömsk, när man kommer på saker så blir man så lycklig.

Idag så gick jag en stund på stan med Erika och Julia efter skolan. Sedan mötte jag upp Tintin och halv fem tog jag bussen hem. Bussen var smockad, tur att jag tog ett säte där man har mycket plats för benen säger jag bara. Det är inte lätt alla gånger att vara 183 cm lång.

Nu ska jag försöka sussa lite. Puss


Vimmelbild från i fredags, trion on the dancefloor

Kommentarer
Postat av: Niclas

Hehe aaha... den listan såg bra ut :D ungefär samma som här haha..

haha du var lång du :D nice...

2009-01-21 @ 22:43:00
URL: http://niclasericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0