En guldfisks minne

Äntligen fredag, som jag har längtat till denna dag! Känns dock inte som att det är fredag riktigt, veckorna går så fort att man inte hänger med. Imorse fick jag i alla fall svaret på varför jag har så dåligt minne, jag har ärvt det av mina kära föräldrar. Mamma är precis som jag, kan säga samma sak flera gånger och glömmer bort vad andra människor säger jättesnabbt. Men imorse så bevisade även pappa att han har ett guldfiskminne.

06.13:
- Alicia, ska inte du upp nu?!
- Nej...
- Vadå då?
- Jag sa ju igår att jag skulle upp klockan sju!

06.26
- ALICIA, UPP MED DIG!
- Men vad fan, jag har ju sovmorgon!!!!

Mitt morgonhumör är inte att leka med.. Så det var min sovmorgon det, tack pappa!


Kommentarer
Postat av: Niclas

Haha stackare är att inte få ha sin sovmorgon ;o

haha så din syster är längre? då borde nästan jag ligga i lä med mina 190cm ;D

2009-01-23 @ 10:01:29
URL: http://niclasericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0