"Du kör som ett jävla kukarsel!"

Några sköna lines från filmen Kopps:

Lasse när han och Jacob ska elda i korvkioskens papperskorg och hela kiosken börjar brinna:
- Fan, det börjar ta sig!

Jessica frågar korvkioskens ägare om han har en aning om vem som kan ha startat branden, om han har några fiender:
- Jag är skyldig min granne Greta 150 kr men inte tror jag att hon skulle göra något sånt här!

Benny kraschar in i Jacobs och Lasses bil:
- Fan Benny! Du kör som ett jävla kukarsel!

Jessica och Benny under förhöret:

- Ni har inte lyckats få tag i förävarna, kan du förklara det?
- Jag hade tag i en en gång, men han... stack iväg.

Bögen Håkan till specialstyrkans "chef" Gunnar:
- Jag tycker att det saknas något här. Det saknas en kram.

Jacob till Benny när de är jagade av specialstyrkan:
- Vafan, vi är jagade oh du ska bajsa nu?! Är du dum i huvudet eller?!

Mycket av det här är inte ett dugg roligt när man läser det, men om ni har sett filmen så fattar ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0