Discobowling

Jag är taggad! Det drar iväg till Uppsala och Bowlaget/Fyrishov för discobowling ikväll. Det var ett tag sen sist, bowla är inte något som man gör ofta direkt. Kan vara skönt med lite avkoppling från krogen, att parta sliter verkligen på en. Dessutom ska jag bowla med mina bruds som jag inte har sett på ett tag vilket gör det ännu roligare! Är så skönt att det är precis som vanligt, hur länge det än dröjer innan man ses. Det om något är riktig, äkta vänskap.

Btw, att Sverige förlorade mot Frankrike var inte direkt oväntat. Men vad fan höll de på mig de första 8 minutrarna? Sov middag? Riktigt pinsamt, oacceptabel nivå på spelare som representerar vårt land. Var fanns glöden, viljan och självförtroendet? Jag är inte så glad på vårt svenska handbollslandslag just nu, särskilt inte på Doder som inte visste vilken sport han spelade. Morr.


Kommentarer
Postat av: Niclas

Hehe brukar köra på korv och dricka när jag är på IKEA, dricka hur mycket man vill är aldrig fel ;o



hehe aha... jaa 190cm..men 186 var inte lika bra som 183.. då börjar det krypa för nära min längd haha :D



Såå gick bowlingen bra?

2009-01-24 @ 22:36:53
URL: http://niclasericsson.blogspot.com
Postat av: Niclas

Grattis att du vann :D:D



mohaha ansiktsmask är riktigt nice ;) riktigt manligt :P Blir IKEA nu istället! Innan jag åker vidare till Västerås haha..

2009-01-25 @ 12:35:46
URL: http://niclasericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0