Afasi & Filthy live

Nog blev det ös igår allt. Särskilt när kvällens artister, Afasi & Filthy, klev upp på scenen. Måste erkänna att jag endast kände igen två av låtarna de körde, men jag var inte den enda tydligen. Bra live var de iaf och publiken var grym.

Kvällen började hos Emma där vi åt lasagnette och drack vin. Lite halvlulliga gick vi till bussen strax efter åtta. Vi hade blivit tillsagda att komma dit innan nio, men när vi är där vid tjugo i så är det inte en kotte där. Så vi drog till Emmas jobb och tog en cider. Riktigt mysigt ställe! Fick träffa kock-Viktor och kock-Dean som man har hört en del om. Trevligt! När vi kom tillbaka till people strax efter nio så var det självklart lång kö. Men vi lyckades tränga oss fram och behövde inte så alltför länge. VI åt inget av maten men fördrinken slank ner. Resten av kvällen kan nog bäst beskrivas som en "Emma och Alicia" kväll. Vi hade i alla fall kul även om någon tog en powernap i soffan. ;) Träffade människor som man inte har sett på grymt länge, sådant är alltid roligt!

Efter att ha lyckats grymt bra med att tränga mig i garderobskön så köpte jag lite fyllekäk på gamla jobbet. Träffade Chemad, en fd jobbarkompis som jag tycker väldigt bra om. Så jag hängde där tills jag nästan fick springa till bussen. Tack vare maten så lyckades jag hålla mig vaken hela vägen hem.

Tack Emma för ännu en lyckad kväll! Du och jag, det är det enda som behövs för en lyckad kväll. Och lite alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0