199 p

Jag är så glad över att ha en sådan klok och underbar syster som Malin. En syster som man kan prata om allt möjligt med, när som helst på dygnet. Just nu är det killproblem som pratas, det är ett komplicerat kön det där. Men man är inte så okomplicerad själv när man tänker efter..

Kvällen igår var riktigt rolig, som alltid med brudsen. Jag, Elin, Sara, Kritan och Ida drog iväg till Fyrishov och discobowlade. Det blev en tuff match mellan oss fyra, Ida var inte med, men jag gick tillslut ur striden som vinnare. Elin var dock den enda som fick strike, bra jobbat! Efter det åkte vi hem till Elin, kollade på TV, åt godis och drack Cola. Sara började med någon "lek" som gick ut på att man gjorde om ord genom att dela upp dem i två ord och byter plats på dem. Till exempel rullgardin blir gardinrull. Sara kom på kvällen roligaste ord: gummitugg! Det var grymt kul igår iaf.. Hur som helst, det var en lyckad kväll.

Idag är det söndag, sista dagen på veckan. Det innebär att man måste ta tag i allt som man har skjutit upp under veckan. Städa rummet, skriva CV och plugga är lite av det jag ska hinna med. Istället för att ta tag i det så sitter jag här och pratar problem med syster och lyssnar på musik. Dags att ta sig i kragen nu kanske. Kanske var det...

Kommentarer
Postat av: Leia

Finfin header =)

2009-01-25 @ 18:12:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0