Where do you have your brain?

Igår var det utgång, laglig debut för Malin och Sara. Förfest hos Ida med spel och tokigheter. Kvällen blev lyckad, träffade på personer som man ville träffa och andra som man verkligen inte ville se. Ibland undrar man om alla människor har en hjärna, eller om vissa lämnar den hemma när de går ut på krogen (eller snarare super bort den). Hur som helst, jag hade roligt och avrundade kvällen med en kebabtallrik på Jalla som åts på nattbussen. Konstigt nog mår jag hur bra som helst idag, men det blev iofs rätt lugnt för min del igår. Jag undrar hur mina andra tjejer mår, troligtvis sämre än jag. Särskilt en speciell dam som berättade för hela bussen (genom att skrika) hur kåt hon var och sedan stoppade ner huvudet i sina strumpbyxor. Hon kan den tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0