Världens bästa Elin

Idag fyller min barndomsvän, Elin Eriksson, 19 år. Fem år gamla träffades vi första gången, säkert tidigare men det var då vi lärde känna varandra. Vår vänskap började inte så bra då Elin inte vågade umgås med mig. "Nej, jag har ont i magen.." eller "Jag ska till mormor" var de två ursäkterna hon körde stenhårt på. Men mitt tjat lönade sig och tillslut så blev vi vänner. Det är jag otroligt glad över, vår vänskap har växt sig starkare år för år och jag hoppas att det fortsätter då. Alla saker vi har gjort tillsammans, alla "första gången". Första cigaretten, första fyllan.. När vi cyklade till Uddnäs kommer jag aldrig att glömma. En cykel, cigaretter och HB var allt som behövdes för en av de sjukaste resorna i mitt liv.

Minnen kommer aldrig att försvinna, du är en vän för livet. Jag älskar dig och hoppas att du får världens bästa födelsedag. Konstigt vore det annars, för du är ju världens bästa Elin. <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så jätte mycket gumman!! haha börja skrattade när ja läste de där om att ja hade ont i magen eller skulle till mormor! Du är för underbar gumman!! älskar dig <3

2009-02-01 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0