Spend it

Det är så himla typiskt. När man inte har några pengar, då hittar man alltid kläder man vill ha. Men nu, när jag väl hade pengar att spendera så hittade jag ingenting! Det var nog den mest intensiva shoppingrudan jag någonsin gjort, jag gick till så gott som varenda klädaffär i hela Uppsala (okej, city). Tillslut så köpte jag en snygg, enkel, blå top på Veromoda. Det visade sig att man dessutom fick 10% rabatt på valfri topp idag, något som jag var totalt omedveten om. Jag tackade och tog emot rabatten och knallade därifrån.

Lyckades även få med mig lite hårnålar, små klämmor och lösögonfransar som inhandlades efter skolan. Sedan svek vi vårt stammishak Wayne's och tog en fika på Panini. Tur var det, för då fick jag säga hejdå till Mathilda, Cilla och Madde med. Nu ska jag jäsa lite vid datan, har smällt i mig våfflor med grädde och sylt. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0