Shopping, vin och choklad

Syrran tvingade med mig in till stan för att köpa skor. Då mina enda finskor (ja, jag är inte en "typisk" tjej med 18934 par skor) så har jag fått låna hennes skor när jag går ut. Så vid tre åkte vi ut till skopunkten vid IKEA och jag åkte därifrån två par skor rikare. Ett par var KLACKSKOR, hör och häpna! Alicia Karlssons 183 cm ska bli ännu längre! Okej, nu är det inte så att det är en 10 centimeters klack, men fyra är den nog. Med andra ord så blir jag två cm längre (än om jag skulle ha mina förra skor) så det är ingen big deal. Snygga var dem i alla fall och jag är sjukt nöjd.

Det blev ingen utgång för min del ikväll, kände att lusten inte riktigt fanns där. Istället har jag ätit god mat, druckit drink & vin och snart så är det dags för melodifestivalen. "Det är ju för gamlingar eller om man inte har något bättre för sig", även om du har lite rätt Adam så tycker jag att det ska bli roligt. Ska hämta min chokladkaka och trocadero, sen så är min kväll räddad!

Jag hoppas att ni alla får en glad och bra alla hjärtans dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0