Pump it

Hade jag haft skådespelardrömmar så skulle jag ha gett upp dem direkt efter idag. Vi spelade in lite till vår film "Hockeypojken" och jag spelar tjejen som Hockeypojken (Pedram) blir kär i. Självklart så började jag skratta när Pedram ska ragga på mig, och vi fick ta om scenen hur många gånger som helst. Stackars Pedram blev alldeles svettig i sin hockeydräkt. Tillslut så satte vi scenen efter alla försök. Sedan spelade vi in scenen när Pedram ska försöka kyssa mig och även där blev det en del omtagningar. Skrattar fortfarande när jag tänker på det, så sjukt kul! Älskar filmprojektet och vår film!

Idag ska jag spinna kl 18.00 med Linda och Karin. Taggad till tusen inför mitt första medelpass! Tror att det kommer gå alldeles utmärkt då jag hittade mina borttappade träningsskor imorse. HALLELUJAH! Att tappa bort skor för en tusenlapp är inte så kul direkt, men att hitta dem är desto roligare!


Råtaggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0