Pinocchio

Helmysigt att träffa Milan idag. Det blev att splitta en pizza på pinocchio, börjar bli en tradition. Pratade om allt möjligt och kikade även i lite affärer. Trots att vi har känt varandra i snart två år så får man alltid veta någonting nytt om varandra varje gång man ses. Efter att ha haft ett antal olika relationer med/till varandra så har vi hittat den som funkar bäst, att bara vara vänner. Jag trivs hur bra som helst med min vän Milan.

Nu ska jag försöka plugga lite, ska skriva en uppsats om att döda djur (om det är moraliskt rätt, dubbelmoral osv). Sounds fun? It is! Men just nu saknar jag motivation..

Jag vill ha helg! Mina helger har blivit så fullbokade och roliga på senaste tiden. I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0