Ny design: Coldplay

Ännu en gång får mina favoritkillar pryda headern, varför ändra på ett vinnande koncept? De är ju så fina.

Faster och kusin kom över på fika en snabbis tidigare idag, sen tog de med sig farsan för att åka längdskidor. Jag kommer knappt ihåg sist jag åkte det, en väldans massa år sen var det i alla fall. När vi varm indre så hyrde vi alltid stuga på loven. Först var det i Kopparberg (tror jag att det hette) och senare var det i Orsa vi gled runt på skidorna. I Orsa så brukade vi alltid åka längdskidor till en jättemysig våffelstuga vid en sjö, hur vackert som helst! Att sitta med varma våfflor, grädde & sylt och titta ut över sjön var det bästa jag visste. Dit vill jag åka snart, underbart ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0