Hockeypojken i Uppsala

Igår var min vän Jocke över hit. Det var mycket trevligt och nu har jag lärt känna min dator mycket bättre! Du och jag datorn, det är du och jag...

Jag måste erkänna en sak, jag hade verkligen ingen lust alls att gå till skolan idag. Jag tillät mig själv att somna om till och med, utan att ställa om klockan. När jag vaknade en kvart senare så såg jag det som ett slags tecken, jag borde ge den här dagen en chans. Det visade sig senare vara ett klokt val. Efter det förvånandsvärt intressanta besöket på Evolutionsmuseet, så var det lunch och sedan dags för filminspelning. Jag, Mimmi och Pedram (aka Hockeypojken) åkte ner till stan. Aldrig har människors reaktioner på Pedram varit så roliga, en del fick vi till och med på band. Hockeypojken matade ankor, cyklade i raketfart genom stadsparken och på gågatan. En sjukt rolig dag!

På eftermiddagen så satt jag kvar och klippte lite, det är kul och se hur det går framåt. Ett par veckor till, max två efter sportlovet, och sen så är vi förhoppningsvis klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0