Frälst

GRATTIS SARA, 18 ÅR IDAG!

Död. Återuppståndelse. Ny människa. Ungefär så kan passet igår beskrivas. Det var bland det jobbigaste och roligaste ja har varit med om. Peggy, instruktören, var hur bra som helst. Gick in idag och skulle boka nästa vecka igen men det var fullbokat.. Det har jag full förståelse för, bättre instruktör får man leta efter. Bokade istället in ett medelpass med Maria A på onsdag 16.00. Då blir det att gå själv utan Linda och Karin. I love spinning!

Blev glad när jag vaknade imorse utan träningsvärk. Men på bussen till skolan så påminde Emma mig om att den kommer troligtvis imorgon... Jaja, jag gillar ju faktiskt träningsvärk. Det är ett tecken på att det har tagit. Nu ska jag klippa lite på vår film. Efter skolan idag så blir det att träffa Milan på stan och käka lite. Det ska bli trevligt. :) Tänkte slänga upp en bild på karln men kom på att ett sådant finns ju redan här i bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0