En helg i världsklass

Vilken helg jag har haft! Helt underbar!

Efter skolan i fredags så var det dags för min present. På stationen fick jag sätta på mig ögonbindel, hörselskydd och ipod. Jag sattes på något som jag senare förstod var en buss till Stockholm (som jag också fick reda på senare). Efter bussresan så fick jag ta av mig hörselskydden och ipoden. I 45 minuter fick jag gå runt med ögonbindel i Stockholm, när jag sedan fick ta av dem så var jag i ett hotellrum på Hotell Riddargatan. Jag fick alltså en övernattning på hotellet av Amanda och Emma, en underbar present! På kvällen gick vi ut och åt buffé (tre olika för ett pris), när vi gick därifrån hade vi smällt i oss fem tallrikar var. Vi slog grabbgänget med hästlängder. That's how we do it! Kvällen avslutades på hotellrummet, mys och yatzy. På lördagen så shoppade vi lite innan vi åkte hem. Men innan det så åt vi världens godaste hotellfrukost! Det blev fem tallrikar där med innan man var klar, det satt fint kan jag lova. Tack tack tack för presenten, ni är galna och helt underbara!

Jag hann ungefär bara hem och vända, åkte hem till Sara och hade middagsmys med Elin, Kritan, Malin och Anna. Helmysig och rolig kväll, höjdpunkten var helt klart den gamla videon på när Sara, Amanda, Malin m.fl uppträdde. Hur roligt som helst! Vi kollade även på melodifestivalen, vet inte om jag tyckte att standarden var så hög i år..

Idag åkte jag in och gymmade tillsammans med Ylva på förmiddagen. Nu har jag lärt mig lite om hur några maskiner fungerar, så nu kan jag dra igång på riktigt!

Beck - Flickan i jordkällan på tv, have to go.


Kommentarer
Postat av: Niclas

Lät som om du hade en rätt bra helg:)

Min helg har bestått av fest och beställa glasögon ;)



så ja, jag har valt bågar. blev de jag har på bilden i ett inlägg hehe :)

2009-02-09 @ 14:48:53
URL: http://niclasericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0