En helg full av party

I fredags var det förfest hos mig som gällde. Jag och blondie (Sara) var taggade till tusen, lite väl taggade kanske... Alkoholen flödade lite väl snabbt och det blev lite väl mycket visade det sig. Linnéa kom och gjorde oss sällskap och var mitt krogsällskap för kvällen. Inte så mycket folk men roligt hade vi. Mitt på dansgolvet fick vi syn på Malin och Jennie, riktigt kul! Lyckad kväll som avslutades med gratisshots.

Igår var det utgång igen... 100 kr var det jag hade att spendera och det visade sig räcka riktigt bra. Förkrökade lite hos Ylva med henne och Emma. Dans, alkohol och självklart lite "fixning". Trots en försenad buss så hann vi in till happy hour och köpa på oss lite. Det räckte gott och väl för resten av kvällen. Karin, Sara, Denize och Sara joinade oss på People. Burger King blev sista stoppet innan vi tog bussen hem. Där träffade vi på en rolig filur vid namn Frendan. Jag skrattade så att jag fick ont i magen. Helt enkelt, ännu en lyckad kväll!

Idag ska jag försöka få lite saker gjorda, har faktiskt pluggat en hel del. Vem hade trott att man kunde plugga så bra när man är bakis och har träningsvärk i benen? Jag har faktiskt träningsvärk sen igår, dansade som en tok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0