En glädjefull lista

Jag är så fruktansvärt trött idag och känner mig allmänt depp. Då kom jag på att det finns så mycket saker jag borde uppskatta och tänka på dagar som denna. Därför tänkte jag göra en lista på dem:

Jag är glad över...

... att min familj är vid liv, även om jag inte har mina far- och morföräldrar kvar.
... att jag har människor runtomkring mig som älskar mig trots mina brister.
... alla minnen som jag hittills har skaffat, minnen som alltid kommer att finnas kvar.
... att jag har tagit vara på de flesta av de möjligheter jag har fått och gjort det bästa av dem.
... att jag har en kropp och ett utseende som jag för det mesta trivs med.
... att jag kan äta mig proppmätt så att jag nästan spyr varje dag (om jag vill dvs).
... att jag kan duscha varje morgon i varmt vatten.

Well, det finns hundratals andra saker jag uppskattar. Det känns lite bättre nu faktiskt, jag har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0