Effektiv

På en halvtimme har jag bytt kattlådan, duschat och dammsugit hallen. Är jag inte duktig? Kom på att klockan var lite för mycket för lunch, väntar någon timme så får det bli våfflor till middag istället. Det blir jag och Sara som förkrökar i min villa idag, kommer bli dunder! Alkoholen kommer flöda och förhoppningsvis kommer vi ta oss till krogen vid kvart över elva. Antar att det inte kommer vara så mycket folk ute, kvällen innan löning, men vi kommer att ha roligt ändå. Två taggade brudar, kan inte bli så mycket bättre än så! Har ni tur så kommer kameran fram ikväll, då blir det lite bilder här i bloggen. Tror nog att det kan uppskattas, vem orkar egentligen läsa en massa skit?


Och folk säger att jag har stor käft? Look at this and shut up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0