Vafan Sverige!

Ibland, eller rätt ofta, glömmer jag bort att Sverige inte är så jävla bra på fotboll. 0-0 mot Albanien och 2-1 mot Ungern efter att ha blivit utbuade i halvtid har fått mig att förstå det igen. Vi är inte bra. Vi har Zlatan som tyvärr inte presterar särskilt ofta och Henke som kan spela. Man vet knappt namnen på de andra i laget. Okej, där ljög jag men det är bara för att jag älskar fotboll. Jag får helt enkelt försöka acceptera att Sverige inte är ett lag som går till semifinal i VM, EM, OS whatever. Det är väldigt tråkigt, tänk att få stå och heja på Sverige i en OS-final. Fan va maffigt!

Annars har jag tjockat denna dag. Fika, godis, mat, godis, chips och godis. Ungefär så har min eftermiddag och kväll sett ut. Nästa vecka ska man sätta igång och träna, på riktigt! (yeah right..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0