förlorad röst

Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag! Drog in till stan strax innan elva, stötte på Emma när jag gick av bussen. I bibblan kunde ingen undgå att Alicia Karlsson var där. Började med ett hostanfall när jag skulle skaffa lånekort (slutade med att jag i princip grät), fortsatte med ett hostanfall senare som pågick i tio minuter och jag avslutade mitt diskreta besök med att bli dumförklarad av bibliotikarien. Sedan tröstshoppade jag mig en stor stickad vit sjal som jag just nu sitter och myser i. Lite presenter hittade jag med till mina tjejer som fyllde i början av året... Bättre sent än aldrig var det va? :D

Har skrivit en bit på mitt PM så det känns bra. Ska se till att bli klar med reportaget de närmaste dagarna, deadline på måndag. Lappar är det som gäller här hemma just nu för min del, jag har nämligen slutat att prata för att vila min hals. Det är ovanligt tyst och lugnt...

Kommentarer
Postat av: Lövet

sluta prata då å ät mer.. funkar för mig =P and i know u like it =P nästan så man får ta å ringa dig nån dag snart jue =) pöss

2008-09-02 @ 22:06:29
URL: http://daniellovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0