Studiedag

I'm back!

Idag är det studier på valfri plats (dock inte samma sak som ledig, tyvärr..), och jag ska strax bege mig till Uppsala och stadsbiblioteket. Ska låna lite böcker om Östtimor och verkligen försöka att komma igång. Kan inte säga att jag mår särskilt mycket bättre gällande sjukan, har till och med börjat blöda näsblod. Och nej Emma, jag är faktiskt inte glad över det. Funderar på om jag ska ta en fika inne i stan och sitta och läsa, kan nog vara rätt skönt. Vi får se helt enkelt.

Igår köpte i alla fall jag och syster present till pappa + 250 liter kogödsel. Imorgon fyller min lilla far år, och och 13 dagar fyller jag år! Får väl se det positiva i att jag är sjuk nu, då slipper jag (förhoppningsvis) vara sjuk på min födelsedag, eller på Parisresan för den delen.

Kommentarer
Postat av: Emma

hha jag sägerj u det att det inte är nå kul att blöda näsblod ..

2008-09-02 @ 09:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0