Saknad

Det har endast gått ett par veckor, men jag saknar min syster redan. Visserligen har det sina fördelar att ha sin syster bosatt i Göteborg, men just nu vill jag bara ha henne här. Det är endast med henne jag kan vara helt galen i ena sekunden och ha djupa samtal med i den andra. Hon är min förebild, om jag blir hälften av det som hon är så skulle jag bli lycklig. I början av oktober så kommer hon hit och hälsar på, då blir att gå ut med systrarna. Vad jag ville få fram med detta inlägg är att jag saknar dig Malin. Jag saknar ditt mumlande, ditt dåliga morgonhumör men framförallt att bara sitta och prata med dig. Jag älskar dig syster.


Kommentarer
Postat av: Lövet

kom ner till gbg istället då! =P

2008-09-07 @ 23:22:52
URL: http://daniellovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0