RIP Anna Lindh

Ännu en dag har passerat. Denna dag har jag korrekturläst sex reportage, ätit lunch och filat på mitt eget. En riktigt trevlig dag faktiskt som avslutades med en god middag här hemma och lite pratande i telefonen med Emma. Nu sitter jag med mitt reportage igen, känns som att man aldrig blir klar. Helt nöjd blir man ju aldrig i och för sig...

Kollade på Maud möter, Anna Lindh special. Usch, vad det är hemskt.. Får så ont i magen när jag ser sådana program, det gör så ont trots att man inte kände människan. Att hon var född samma år som min mamma gjorde inte saken bättre.

Nä, nu ska jag lyssna på lite Volbeat och skriva det sista på reportaget för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0