Nej tack

Söndag = pluggdag. Det går inte så bra, har tagit en pluggpaus innan jag ens har börjat. Bra jobbat Alicia! Om en kvart, då jävlar.

Det blev en riktigt trevlig kväll igår. Träffade Malin och Sara på bussen på väg till stan. Fick köpa en french hot dog åt en viss tjej som inte vågade köpa en själv. Men det sket sig ganska rejält när jag skrek om hon ville ha en grillad eller en kokt. Man kanske slipper köpa nästa gång. I alla fall, åkte hem till grabben jag skulle träffa. Hur trevlig som helst, men det blir inget där. Men jag hade som sagt riktigt trevligt ändå. Sen kom syrran och hämtade mig och det slutade med att vi åkte till Max och käkade. Grymt gott!

Nej, nu ska jag fortsätta plugga. Tolv minuter kvar. Jag vill inte. Jag orkar inte. Jag måste. Urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0