lägenhet i götet!

Johan Sommevåg.. Har lyssnat på hans audition ett flertal gånger idag också. Även Volbeats nya platta, Guitar Gangsters & Cadillac Blood, har spelats flitigt. Jag vet inte varför, men det känns som att det är söndag idag. Det som att denna dag har varit bra mycket längre än de övriga dagarna och jag har ingen aning varför. För lite att göra skulle jag tro. Pratade lite med syster idah och hon har fått en egen lägenhet i Göteborg! Blev verkligen jätteglad för hennes skull! Sen är det inte så tokigt att ha en syster med lägenhet i Göteborg.. Den första oktober flyttar hon in så strax därefter kommer Alicia entra götets gator. Jag, syrran och Sticky Fingers! Tror knappast att det kan bli bättre.

15/9 & 19/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0