JAAAAA!!!!!!

Bättre sent än aldrig, right?

Min födelsedag blev en av de bästa någonsin. I skolan fick jag en spargris (som jag har kollat på) och godis av Emma. När vi hade slutat så blev jag bjuden på storfika på Wayne's av Amanda och Emma, hur söta som helst! När man kom hem hade syster gjort i ordning sushi, tänt ljus och ställt fram vinflaskan på bordet. Hur mysigt som helst! Presenterna öppnades innan maten, presenter som gjorde att jagskrek som aldrig förr.. Första paketet innehöll en drinkbok, passande eller vad! Nu blir det drinkar á la Alicia i framtiden. Men det var inte boken som utlöste mitt vrål, utan den andra presenten.. Jag öppnar paketet och häller ut innehållet. Ut ramlar sex numrerade lappar. Jag börjar läsa..

(1) På torsdag....
(2) Den 18/9
(3) Ska du tillsammans med..
(4) En noga utvald dejt..
(5) Gå på...
(6) COLDPLAY!!!!!!!!!

Min glädje går inte att beskriva!!! Jag skrek och skakade i hela kroppen, allt finns på video. Ska lägga upp den här senare. Jag har varit så bitter i flera månader över att jag inte hade råd att köpa biljetter och så fixar mina underbara systrar två stycken. Vem jag ska gå med, denna noga utvalda dejten, har jag inte en aning om. Det får jag veta först imorgon, spännande! Men jag har mina aningar som mycket möjligt kan stämma..

JAG ÄR SÅ LYCKLIG, JAG SKA SE COLDPLAY LIVE IMORGON!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0