I love Saturdays

Jag älskar lördagar! Att kunna gå upp när man vill, gå och lägga sig när man vill och få göra precis vad man vill under hela dagen! Så är det för mig idag i alla fall, och gissa vad jag väljer att göra? Städa och plugga. Visst är jag duktig? Ikväll är det kulturnatten och jag tänker bojkotta den totalt. Jag ska antingen sitta hemma och plugga eller så drar jag på dejt. Visst låter det bättre än att hänga råpackad på stan? Ja, jag trodde väl det. Nej då, inge illa menat men den tiden i mitt liv är över.

Igår såg som sagt jag och syster Mamma Mia och jag måste säga att jag inte tyckte att den var så himla bra.. Visst, den var väl rolig ibland men varken sången eller skådespeleriet var något att hurra för. Tyvärr, den filmen får inga toppbetyg av mig. Men vi hade mysigt ändå, hon hade till och med köpt Sprite och en Tommy och Jerry påse till mig. Är hon en bra syster eller en bra syster?

Nu tänkte jag plugga lite innan jag städar eller gör iordning mig för kvällen. Dejt? I hope so..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0