hell

Jag vill bara ta sönder något. Kanske porslin tills det inte finns något kvar. Krossa fönster, bränna upp möbler och be allt och alla att dra åt helvete. Det skulle vara samma sak som att be dem dra hit i och för sig, så välkomna hem till mig allihopa! Det går inte ett jävla steg framåt. Det är ungefär som ett halvt steg framåt och två tillbaka. Jag hatar att vara här och jag tänker inte dölja det längre. Jag sa att det här skulle hända, men ni vägrade inse det. Jag är så less på alla fega jävla människor som inte kan prata för sig själva utan gömmer sig bakom andra. Jag är så less på alla vars största problem är en liten jävla skitsak som inte påverkar deras liv ett dugg. En liten skitsak som de har glömt bort dagen efter. Ingenting alls.

Jag är inte på särskilt bra humör just nu, jag mår uruselt. Totalkörd i botten. Helvete.
Har skrikit så mycket att min hals är paj igen. Bra jobbat. Tack ska ni ha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Trots allt det jobbiga och tunga så finns jag här för dig och jag älskar dig <3

2008-09-04 @ 18:34:23
Postat av: Lövet

kom så äter vi oss fulla =P

2008-09-07 @ 23:24:27
URL: http://daniellovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0